17 d’agost del 2007

L'edat del pavo

A vegades passa i no saps com. És com una bola de neu que comença a rodolar muntanya avall i a mesura que baixa, cada vegada es va fent més i més gran. Doncs això és el què ha passat: la típica sortideta de 2 hores i 1/2 a 3 hores, ha anat rodolant per transformar-se en una matinal de 5 hores i 1/2 - 6 hores. Coses que passen...
Tot i la relativa duresa del recorregut (també cansa lo seu pujar a Capolat des de l'Espunyola), la ruta la podem considerar coma BONA. D'acord que no és un recorregut apte per tots els públics (alguna pedreta trobes i també algun repetxonet) si que és aconsellable per tothom, ja que les vistes que trobes són magnífiques (sobretot amb dies com el d'avui) i després d'arribar a casa, dutxar-te i dinar, penses que potser si que l'esforç que has fet compença la duresa de la jornada.
Deixo les fotos aquí per poder veure-les.

*PD: també és molt important amb qui surts, avui portava uns companys COLLONUTS

6 comentaris:

Wilier ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Wilier ha dit...

Ma cagumlaputa, encara em fan mal les cames...

Wilier ha dit...

però ha estat mooolt divertit!

Anònim ha dit...

La sortida la he trobat guapissima excepte algun "tramo" a peu pero la veritat a valgut la pena!! tambe cal dir que se m'ha fet una mica llarga ja que el meu estat fisic no es l'esperat per l'aficio!! jejeje!
tambe m'ha agradat anar a "descubrir" nous camins cap aquell costat ja que jo no el conec gaire!
be gent fins la proxima sortida !
P.D: A Marc ara m'he quedat sense nom perque m'has tret el meu !!i no puc firmar!!

Anònim ha dit...

Ens fem grans. L'any passat la Gironella-Alpens va tenir més de 80 quilòmetres i força més desnivell acumulat que la Selènika 2006. A més, res de pujar per Coll de Sagria. Per l'Obaga -"alobaja" pel Josep Maria- de Vilardell amb trossos a peu i amb la panxa plena del dinar al Cobert de Puigcercós.
Res, que l'any vinent no us salveu d'anar fins a Sant Jaume de Frontanyà i baixar pel GR fins a la Riba. Després, cap a l'Hostalet de Matamala i cap a dinar al Cobert.
Salut i suposo que no cal que m'identifiqui.

el de Cal Blau ha dit...

ara mateix he arribat de la Font i em sembla que ja estic recuperat. Per mi demà mateix podem tornar a fer la volta!