14 de juny del 2010

Patim, patam, patum

Després de la setmana de Corpus i el forçós descans al CBR* Berga,  semblava que el meu cos ja s'hagués acostumat a funcionar amb un altre combustible. S'havien acabat els hidrats de carboni per passar a una energia més ecològica, una mena de biodiesel, l'alcohol.
*Centre de Baix Rendiment

La barreja ha fet mal, sí perquè negar-ho, però encara queda una setmaneta per poder entrenar una mica i no arribar amb pèssimes condicions a la Gósol-Berga, o com es diu ara Lagosolberga (o un nom semblant).
D'entrada, el cap de setmana passat m'ha servit per inaugurar la nova temporada de bike parks, dissabte al matí  vaig anar a fer uns reconeixements dels circuïts tot i el fang i que les fustes estaven relliscoses. Tot plegat una bona matinal de baixades. Sembla impossible que només baixant puguis arribar a cansar-te tant, a la tarda, tenia tot el cos adolorit, fins i tot les cames i el què es diu pedalar, diguem que poc.

PD: Ah, no ho digueu a ningú però em sembla que aquest estiu hi pujaré força a la Cerdanya...
       Fixeu-vos amb el el títol monàrquic que m'han posat: "Gabriel Gangolells Cinquè"